Arean asiakaskokemus on huonosti hoidettu

Liisa-Maria Patjas kirjoitti hyvän postauksen siitä, kuinka huono palvelu ja sen paikkaaminen jälkikäteen tulee kalliiksi. Lukekaahan: Ammattislangi asiakkaan vaivaksi.

Olen itsekin tuskaillut Arean konekielisten ohjelmien tuottamien meilien kanssa. Epäilen, että ensimmäiset harmaat hiukseni ovat juuri niiden meilien syytä.

Tässä vinkki Arealle asiakaskokemuksen parantamiseksi:

Satsatkaa ohjelmistoon, joka kääntää automaattisesti konekielisen sonnan suomeksi. Ohjelma voisi toimia yksinkertaisella kopioi-liitä-toiminnolla, ja se tunnistaisi kaikki kansainväliset ja Arean omat termit ja lyhenteet ja kääntäisi ne ymmärrettäväksi suomeksi.

Kun tällaisen ohjelman ottaisi käyttöön, se olisi aito osoitus siitä, että matkafirma ajattelee enemmän asiakasta kuin itseään.

Jaa kirjoitus:
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Print
  • Add to favorites
  • RSS

Kommentoi