Asiakaskokemus-kirja julkaistu, tilaa tai hae omasi!

Asiakaskokemus-kirja julkaistiin 20.9.2011 Talentum Cafessa, Helsingissä. Paikalle saapui noin 50 asiasta kiinnostunutta ja saimme aikaan myös mielenkiintoista keskustelua. Iso kiitos kaikille paikalle olleille!

Hyvän kiteyksen sisällöstä voi lukea tämän päivän Kauppalehdestä, sivulta 9, otsikolla "Johtaja voi tehdä lopun katkerista pettymyksistä". 

Kirjan voit hankkia omaksesi lähimmästä kirjakaupasta, tilamaamalla sen suoraan kotiisi TalentumShopista tai lataamalla eKirjan Elisan kirjakaupasta.

Jaa kirjoitus:
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Print
  • Add to favorites
  • RSS

3 thoughts on “Asiakaskokemus-kirja julkaistu, tilaa tai hae omasi!

  1. Janne Löytänä says:

    Kiitos Jani ja Merja! Toivottavasti kuulen myös kommenttinne, kun olette lukeneet kirjan.

    Reply

Leave a Reply to Janne Löytänä Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *