Ajatteleeko Stockmann enemmän itseään vai asiakastaan?

Lähetin sähköpostia Stockmannin kanta-asiakaspalveluun. Hetken päästä inboxiini kolahti lähettäjältä "Kanta-asiakkaiden viestit".

From: "Kanta-asiakkaiden viestit"
<Kanta-asiakkaidenviestit@stockmann.com>

Eikö lähettäjä ollutkaan Stockmannin kanta-asiakaspalvelu?

Asiakaskokemuksen johtamisen tärkeimpiä tavoitteita on auttaa organisaation jokaista osaa näkemään oma toimintansa asiakkaan silmin. Asiakas näkee niin miljoonaluokan tv-mainokset kuin pienet yksityiskohdat. Usein pienet yksityiskohdat on helppo muokata, kuten tämäkin Stockmannin lähettävän osoiteen nimi, mutta se vaatii, että yritys ajattelee enemmän asiakkaitaan kuin itseään.

 

PS. Asiakaskokemus-blogi on aktivoitunut jälleen kevään hiljaiselon jälkeen. Pieniä muutoksia ja suuria uutisia tulossa vielä ennen kesää.

 


Jaa kirjoitus:
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Print
  • Add to favorites
  • RSS

Yksi kommentti kirjoitukseen: Ajatteleeko Stockmann enemmän itseään vai asiakastaan?

Kommentoi