Kommentteja Asiakaskokemus-kirjasta

“Oletko johtaja? Kuvitteletko tajuavasi jotain asiakkaittesi tuntemuksista? Lue tämä kirja. Huomaat olevasi tukevasti ulapalla. Jos ottaisit vakavasti edes puolet näiden sivujen opeista, pian palkkatilisi kävisi ahtaaksi.”

Jari Parantainen, tuotteistaja, gurumarkkinoija, Ediste Oy

”Kirja herättää huomaamaan, ettei asiakaskokemus ole monellakaan yrityksellä systemaattisesti johdettu, aidon kiinnostuksen kohteena saati edes tiedostettu. Helppolukuinen, kansantajuinen esitys. Kirjoittajat eivät sorru turhaan terminrakenteluun vaan esittävät sopivan kriittisesti, että on monta tapaa rakentaa, vahvistaa tai pilata asiakaskokemus.”

Mika Raulas, partneri ja konsultti ICMI Oy ja IPSS Oy, tutkija ja opettaja, Hanken ja Aalto-yliopisto

“Innostaako vai lannistaako kokemus? Hermoja kutkuttavaa tosiasiaa asiakaskokemuksesta niin pomoille kuin taviksille.”

Lisa Sounio, brändi- ja design-asiantuntija

 

“Asiakkuuksien ymmärtäminen on kasvuhakuisen strategian merkittävin vipuvarsi. Meillä on edelleen liian vähän osaamista ja keskustelua tästä asiasta. Tarvitaan uusia avauksia ja konkreettisia malleja paremman asiakaskokemuksen tekemiseksi. Tämä kirja on vihdoin vastaus siihen.”

Jukka-Pekka Vuori
, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Fonecta Oy

”Kirja oli hyvä muistutus siitä, että moni yritys uskoo tuottavansa palveluja asiakaslähtöisesti, mutta kun asiaa katsotaan asiakkaan kokemuksen kannalta, niin todellisuus on jotain ihan muuta. Hyvä asiakaskokemus syntyy usein hyvästä tilannetajusta ja pienistä asioista. Ja vain todelliset teot ratkaisevat, ei hyvä tahto tai aikomus. Kirjan tarina kulkee sujuvasti ja ymmärrettävästi ja se tekee kirjasta erittäin helppolukuisen. Monet käytännön esimerkit ovat niin kuvaavia, että ne antavat paljon ajattelemisen aihetta ja tekevät kirjasta suorastaan ahmittavan.”

Pia Sarnala-Kallio

Rakasta asiakasta ja näytä se” – artikkeli Asiakaskokemus-kirjasta Lupa palvella -blogissa

Merja Heinonen, verkkopäätoimittaja, Yrityssuomi.fi

 

Asiakaskokemus-kirja kuuluu yritysjohtajan ja yrittäjän pakolliseen lukemistoon” – arvio Asiakaskokemus-kirjasta Sisältömarkkinointi-blogissa

Janne Ansaharju, yrittäjä

 

“Asiakaskokemus on myös lukuelämys”

Markkinointi&Mainonta-lehti 11.11.11

Oletko lukenut Asiakaskokemus-kirjan? Kerro oma kommenttisi niin julkaisemme sen!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *