Kommentteja Asiakkaan aikakausi -kirjasta

“Näkemystä, neuvoja, caseja, menetelmiä ja kirkkautta – ammattimainen sivallus modernin liiketoiminnan keskiöön. ”

Jari Perko, toimitusjohtaja, ASML

”Asiakaskokemuksen laatu ei ole liiketoiminnan laiskaa ylellisyyttä vaan voittajakonseptin ydintekijä. Kirja rakentaa vielä jäsennystä kaipaavalle aiheelle kotimaisiin oloihin istuvan loogisen kehikon ja maustaa sen konkreettisilla tapauskuvauksilla. ”

Pekka Mattila, toimitusjohtaja, professori, Aalto University Executive Education

“Kirja ravistelee asiakaskokemusta kehittävän yrityksen näkemään eron nykyisten ja tulevaisuuden menestykseen vaadittavien toimintamallien välillä. Muutosprosessi on vaativa, mutta kirjoittajat onnistuvat kuvaamaan tärkeimmät onnistumisen edellytykset selkeällä tavalla. ”

Aki Koskinen, Head of Customer Communications and Brand, Fortum Oyj

“Valtavan uusia oivalluksia Löytänän ja Korkiakosken kirja ei ehkä tarjoa, mutta se kiteyttää hyvin kaiken tähän asti opitun asiakaslähtöisyyden tuomisesta yrityksen toiminnan keskiöön. Erityisen iso plussa on tavoitteiden asettamisen ja tulosten mittaamisen johdonmukainen korostaminen.”  Lue koko kirjoitus Ali Consulting -blogista.

Antti Isokangas
, toimitusjohtaja, Ali Consulting Oy

“Suosittelija on paras asiakas” -arvio Talouselämä-lehdessä.

Irmeli Salo, toimittaja, Talouselämä

 

 

Oletko lukenut Asiakkaan aikakausi-kirjan? Kerro oma kommenttisi niin julkaisemme sen!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *